Opti-Flor stage week 4 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu Opti-Flor stage week 4 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu

Opti-Flor stage week 4

Door: Jordie

Blijf op de hoogte en volg Jordie

24 Mei 2016 | Nederland, Monster

Ma/Di
De week is weer begonnen, na een lang weekend.
in deze week kom ik meer te weten over het logistieke proces van een grandi orchidee, na aanleiding van deze rondleiding maak in mijn logistieke opdracht en kom ik meer te weten over het bedrijf.

Wo/Vr

Het was deze week extreem rustig, dus heb ik de tijd genomen om langs andere vestigingen te rijden om daar te praten over mijn innovatie opdracht, volgende week moet ik er nog 2 die iets verder weg liggen dan de andere 2.

ik ben hierdoor te weten gekomen dat een "taxi service" voor elke vestiging wel een goede uitkomst kan zijn en dat ze hier ook zeker gebruik van zouden maken

Goed Weekend

Jordie Zeeman

• 24 Mei 2016 - 13:08

Arjan Blansjaar:

Jordie,

Leuk om te lezen, maar kan je nog wat meer dingen over jouw ervaringen delen met ons?