Opti-Flor stage week 8 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu Opti-Flor stage week 8 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu

Opti-Flor stage week 8

Door: Jordie

Blijf op de hoogte en volg Jordie

21 Juni 2016 | Nederland, Monster

Nog 2 weken te gaan! fuif

In deze twee weken hoop ik mijn opdrachten af te kunnen maken en de opdracht van het bedrijf te kunnen uitvoeren.

Verder doe ik deze laatste 2 weken niet veel nieuws meer, van het meeste werk weet ik wat ik moet doen en er is weinig meer om van te leren dus vandaar dat ik de laatste twee weken meer op mijn opdrachten focused.

Verder heb ik ook nieuwe bekleding in m'n auto (foto is bijgevoegd)

Tot volgende week!

Jordie

UPDATE: Wo 22-6-2016
Ik ben naar de Roelslaan geweest, een andere vestiging van opti-flor. hier heb ik veel informatie verkregen voor mijn opdracht, gelukkig kan ik hier nu verder aan werken!

Verder is het EXTREEM rustig bij opti-flor, dus als iemand een paar karren orchideeën wilt kopen, be my guest.

• 21 Juni 2016 - 10:39

Frans:

Hoi Jordie,

Bedankt voor het bijhouden van je Blog. Niet altijd gereageerd maar wel leuk om bij te houden.

• 21 Juni 2016 - 10:52

Arjan Blansjaar:

Jordie leuk om deze verhalen te lezen? Waar kan ik mij vanmiddag melden voor het bezoek?

• 21 Juni 2016 - 10:59

Jordie Zeeman:

Hi Arjan, in principe kan je gewoon aanbellen bij de hoofdingang van de madeweg 78A te monster.
    ik ziet niet veel verder dus als ik wat hoor kom ik zelf ook wel even kijken.
    Tot vanmiddag!