Opti-Flor stage laatste week! - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu Opti-Flor stage laatste week! - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu

Opti-Flor stage laatste week!

Door: Jordie

Blijf op de hoogte en volg Jordie

27 Juni 2016 | Nederland, Monster

Morge!

Het is dan zo ver, de laatste week stage bij opti-flor, niet alleen heb ik veel nieuwe dingen geleerd maar ook heb ik een hoop vermaak gehad binnen opti-flor.

Deze week lever in de opdracht in van het bedrijf, hopelijk zijn ze tevreden over het gene wat ik te weten ben gekomen.

en dan aan het eind van de week VAKANTIE (nadat ik m'n werk heb ingehaald op school.

Groet

Jordie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Opti-Flor stage laatste week!

21 Juni 2016

Opti-Flor stage week 8

14 Juni 2016

Opti-Flor stage week 7

07 Juni 2016

Opti-Flor stage week 6

30 Mei 2016

Opti-Flor stage week 5
Jordie

18 jaar Stage bij Opti-Flor

Actief sinds 11 Mei 2016
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 1544

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: