Opti-Flor stage week 5 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu Opti-Flor stage week 5 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu

Opti-Flor stage week 5

Door: Jordie

Blijf op de hoogte en volg Jordie

30 Mei 2016 | Nederland, Monster

30-5-16

Mohge,
Ik ben net binnen en zie dat alles helemaal leeg staat, foute boel dus.
Het blijkt dat het systeem denkt dat er een noodstop is ingedrukt en daardoor werkt helemaal niks meer. Deze tijd besteed ik nuttig door m'n reisverslag, achterstallig werk en opdrachten te doen.

Verder gaat ik vandaag of morgen naar de laatste twee locaties, zodra ik dit gedaan heb kan ik met Marco Hendriks in overleg over welke klanten ik kan benaderen en op welke wijze. Mijn innovatie opdracht schiet dus al op!

Daarnaast gaat ik binnenkort mee met de vrachtwagen om daar ook een idee bij te krijgen.

To be continued.

Moaah, 31-5-16
Vandaag ben ik langs een andere locatie van opti-flor geweest om daar te praten over mijn innovatie opdracht, verder heb ik met Arjen een rondje gelopen om de extra kwaliteitscontroles na te bootsen.
Hier heb ik geleerd dat zelfs na dat elke controle die de verschillende afdelingen doen er toch nog fouten doorheen komen. Dit wordt aangegeven en genoteerd zodat de afdelingen hier iets mee kunnen.

• 30 Mei 2016 - 08:34

Arjan Blansjaar:

Jordie,

Spannend dit, houd je ons op de hoogte hoe het opgelost wordt?

Groet,

Arjan Blansjaar