Opti-Flor stage - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu Opti-Flor stage - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu

Opti-Flor stage

Door: Jordie Zeeman

Blijf op de hoogte en volg Jordie

11 Mei 2016 | Nederland, Monster

WEEK 1/2

Nou, 2 weken verder maar dan ook EINDELIJK zijn we klaar om een blog te starten, daarom doe ik de afgelopen 2 weken in 1, mocht dit een probleem zijn hoort ik het graag.

Hoe dan ook, maandag 18 april (ja ik heb inderdaad 2 eken mei vakantie genomen na de eerste week) kwam ik aan bij opti-flor. Sinds ik hier al eens gewerkt heb was iedereen verbaast om mij weer te zien, daarom was de sfeer ook gelijk een stuk beter dan wanneer je naar een totaal nieuw bedrijf gaat. Eenmaal een beetje ingewerkt kwam de grote baas, (Rene Hendriks) naar me toe. Die vertelde mij dat hij een opdracht vanuit het bedrijf voor me heeft, namelijk het bedenken en organiseren van een *taxi* service in en rondom opti-flor naar klanten. Ik neem aan dat ik dit ook gelijk als Innovatie opdracht mag meetellen. Nu ik deels op kantoor zit om mijn opdrachten te doen en om mee te kijken hoe het op de verkoop gaat kan ik hier aan gaan werken.

Oh, verder heb ik mijn (eerste) autotje gekocht :) een Ford Ka. Ja, dat vond ik zeer nuttig om te vermelden.

Naja, dat was het dan wel weer voor deze 2 weken want ik neem aan dat het jullie niet interesseert wat mijn moeder elke avond voor eten kookt.

Dus tot de volgende!

Jordie Zeeman

  • 11 Mei 2016 - 14:21

    Frans:

    Zo, ook maar gelijk een auto gekocht. Is er al een foto van?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Opti-Flor stage laatste week!

21 Juni 2016

Opti-Flor stage week 8

14 Juni 2016

Opti-Flor stage week 7

07 Juni 2016

Opti-Flor stage week 6

30 Mei 2016

Opti-Flor stage week 5
Jordie

18 jaar Stage bij Opti-Flor

Actief sinds 11 Mei 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 1560

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: