Opti-Flor stage week 6 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu Opti-Flor stage week 6 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu

Opti-Flor stage week 6

Door: Jordie

Blijf op de hoogte en volg Jordie

07 Juni 2016 | Nederland, Monster

7-6-2016

Deze week is een interessante week voor OPTI-FLOR, want in deze week kunnen potentiële klanten rond kijken bij OPTI-FLOR, verder hebben ze ook een open dag voor het personeel aanstaande zaterdag. Ik neem dus mijn tijd met de opdrachten aangezien het nu op kantoor toch rustig is. (foto's van a.o de verbouwde kantine voor deze week komen later, anders val ik misschien mensen lastig.)

8-6-2016
Ik heb vandaag een deal kunnen sluiten voor een bestelling van spullen voor de open dag bij opti-flor, ik kon deze deal toevallig sluiten bij Jumbo, op deze manier sla ik gelijk 2 vliegen in 1 klap. Opti-Flor blij en jumbo blij.

Verder heb ik vandaag niet zo heel gek veel boeiend gedaan, een deel aan mijn opdrachten en een deel bij de verkoop gekeken en meegedraaid.

To be continued.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Opti-Flor stage laatste week!

21 Juni 2016

Opti-Flor stage week 8

14 Juni 2016

Opti-Flor stage week 7

07 Juni 2016

Opti-Flor stage week 6

30 Mei 2016

Opti-Flor stage week 5
Jordie

18 jaar Stage bij Opti-Flor

Actief sinds 11 Mei 2016
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1552

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: