Opti-Flor stage week 3 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu Opti-Flor stage week 3 - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jordie Zeeman - WaarBenJij.nu

Opti-Flor stage week 3

Door: Jordie

Blijf op de hoogte en volg Jordie

17 Mei 2016 | Nederland, Monster

WEEK 3

Dinsdag: Na het lange weekend is de week eer goed begonnen, ik heb weer wat nieuwe dingen geleerd over de verkoop en ben verder gegaan met de "innovatie" opdracht voor het bedrijf zelf, hiervoor heb ik de afdeling verkoop gevraagd wat hun nou van het idee vinden en hoe hun denken dat ik dit het beste kan aanpakken. hun vertelde mij dat ik langs moest gaan bij verschillende klanten of even moest bellen zodat ik een beter beeld kan krijgen welke klanten het wel en welke klanten het minder geschikt vinden om hun orchideeën te laten afleveren.


WO t/m VR

Zo blijkt maar weer, sommige chauffeurs zijn extreem dom.
Ik werd tijdens mijn werk weg geroepen door een collega, hij had namelijk een "leuk klus". een maal aangekomen zag ik dat er 6/7 karren uit de vrachtwagen gevallen waren toen deze weg reed. Later bleken de collega's drie keer gezegd te hebben dat de palen en de deuren niet goed zaten en dat hij zo niet weg kon (in het nederlands, pools en engels) toch ging de chauffeur gewoon weg en konden wij ruimen.

Verder gaat ik volgende week een rondje logistiek proces maken met de teamleider.

  • 17 Mei 2016 - 12:58

    Jordie Zeeman:

    Tevens ook gelijk de foto's van de auto.

  • 18 Mei 2016 - 13:12

    Frans:

    Zo, die ziet er netjes uit. Als het goed is kan je er lang plezier van hebben als je hem niet ergens tegen aan rijdt..... Succes met je opdracht, lijkt me leuk om uit te zoeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Opti-Flor stage laatste week!

21 Juni 2016

Opti-Flor stage week 8

14 Juni 2016

Opti-Flor stage week 7

07 Juni 2016

Opti-Flor stage week 6

30 Mei 2016

Opti-Flor stage week 5
Jordie

18 jaar Stage bij Opti-Flor

Actief sinds 11 Mei 2016
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 1549

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: